این رمان که در ژانر های عاشقانه،اجتماعی،بزن بزن،پلیسی قرار دارد توسط ( طباطبایی)  در 475 صفحه نوشته شده است و امروز برای شما عزیزان بر روی سایت ( رمان سه ) برای دانلود قرار داده شده است.

قسمتی از رمان :

یکی کوبیدم به درو یکی کوبیدم پیشونیم. با صدای بلند عین این دیوونه ها، با خودم دعوامی کردم..... - آخه دختر تو عقل نداری؟ این چه وضعیه؟ ببین تو چه دردسری افتادی، دلت خنک نبرد؟؟ راحت شدی؟ حالا بتمرگ از سرما یخ بزن که بمیری، من نمیدونم چرا این مامان رفته بیرون

مگه ما پرستار مردمیم؟ به ما چه کی حالشں بدہ؟ + رومو برگردوندم سمته حیاط که پرهامو تو آ قدمیم دیدم، آ جیغ خفن کشیدم (فکر کن تنهایی یهو یکی جلوت سبز شه)

دستشو گذاشت رو دهنم.... پرهام - هیس آروم منم، ببخشید داشتم اون ور حیاط با تلفن صحبت می کردم، جیغ زدی گفتی نه برگشتم دید مت.

 + دستشو از رو دهنم برداشتم

دانلود رمان اگه گفتی من کیم بصورتPDF

 

 

 

 

رمانسرا

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید