دانلود رمان,دانلود رمان جدید ,دانلود رمان عاشقانه ,دانلود رمان ایرانی

این رمان که در ژانر های عاشقانه،اجتماعی قرار دارد توسط ( طاهره نیرومند )  در 180 صفحه نوشته شده است برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

قسمتی از رمان آتیه خونین :

وحشت زده در اتاق باز کردم .متوجه سروضع خودم نبودم ..چشمم خورد به

آرام که داشت داد و بیداد میکرد دانیال سعی در آروم کردنش داشت.یک لحظه

دانیال متوجه من شد با عصبانیت گفت:برو تو اتاقت.

از برخوردش ناراحت شدم امدم داخل در را بستم .یک لحظه خودم را داخل

آینه روبه رو دیدم .با موهای بهم ریخته شلوارک تاپ .

اخ یک دستی زدم توی صورت خودم . وااای آبروم رفت .

چطور متوجه پوشش خودم نشدم .

تو این خجالت زدگی بودم که صدای آرام امدگفت:ازت متنفرم دانیال.

بعد هم صداها خوابید.

دانلود رمان آتیه خونین بصورتPDF

 

 

 

منبع : رمان فوریو

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید