دانلود رمان,دانلود رمان جدید ,دانلود رمان عاشقانه ,دانلود رمان ایرانی

این رمان که در ژانر های غمگین،احساسی،درام قرار دارد توسط ( مهلا علی راد )  در 125 صفحه نوشته شده است برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

قسمتی از رمان وحشی اما دلبر :

تو چشمای هم نگاه کردیم... به لبام چشم دوخت... آروم سرش رو آورد نزدیک... ولی قبل از اینکه زیاد نزدیک بشمه از جام بلند شدم و گفتم:

 

- بهتر بریم سر میز.

متوجه شدم که بلند شد ولی حرکت نکرد... برگکشتم سمتشں... دستشں روزد تو جیب شلوارش و خیرہ و تو فکر نگاهم کرد. خدمتکار اومد توی سالن و گفت:

--آقای اریکسون ناھار حاضرہ .

بی توجه رومو ازشی برگردوندم و خواستم حرکت کنم که دستم رو گرفت و راه افتاد و من رو هم دنبال خودش کشید و با لحنی جدی گفت:

 -- فقط چون میدونستم ایرانی ها حساسان خواستم برات توضیح بدم.

دانلود رمان وحشی اما دلبر بصورتPDF

 

 

 

منبع : رمان دی ال

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید