دانلود رمان,دانلود رمان جدید ,دانلود رمان عاشقانه ,دانلود رمان ایرانی

این رمان که در ژانر های عاشقانه،اجتماعی قرار دارد توسط ( Melika_n_p  )  در 466 صفحه نوشته شده است برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

قسمتی از رمان پرنسس شیطون من :

حالا پاشید بریم لب دریا

همه رفتیم بیرون کنار دریا رو ماسه ها نشستم و به دریا خیره شدم همه این

اتفاقات رو به دریا دادم تا همراه موج هاش اونا رو با خودش ببره

خب این ماجرا فراموش شد

بلد شدم رفتم سمت دخترا کنارشون نشستم

من- نظرتون چیه یه قصر شنی درست کنیم

مهسا و ملیکا- موافقیم هوراااااااااااا

شیدا- مگه بچه شدین

من- اگه بچه نبودیم که هورا نمیگفتیم حالا تو هم پاشو لوس بازی درنیار

مشغول شدیم تقریبا نصفش رو ساخته بودیم که این نامردا خرابش کردن

امیرسام -آخ ببخشید مجسمه خوشگلتون خراب شد

دانلود رمان پرنسس شیطون من  بصورتPDF

 

 

 

منبع : رمان فوریو

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید