دانلود رمان,دانلود رمان جدید ,دانلود رمان عاشقانه ,دانلود رمان ایرانی

این رمان که در ژانر های عاشقانه،اجتماعی قرار دارد توسط ( shaze koochool )  در 627 صفحه نوشته شده است برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

قسمتی از رمان بغض ترانه ام مشو :

فاکتور از اون نیش کنترل نشده اش میشه روش حساب کرد.

دوباره کج شدم طرف آسانسور و چون امروز رو دور شانس بودم آسانسور تحت اختیارم تو طبقه

هکف بود و من خیلی شیک جلو اون دوتا چشم واردش شدم.

گفت طبقه دهم به بعد...حالا مگه چند طبقه است؟...نه بابا...بیست تااااااا؟...نه خوشم اومد...غیر از

سرتخته شسته شدنش میشه روش حساب باز کرد.

تو لابی نگام افتاد به بردی که آدرس هر گروه رو داده بود.

بیستم...مدیریت...یعنی من باید یرم بیستم؟...از اوج خوشش میاد.

خانوم میتونم کمکتون کنم؟

دانلود رمان بغض ترانه ام مشو بصورتPDF

 

 

 

منبع : نگاه دانلود

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید