دانلود رمان,دانلود رمان جدید ,دانلود رمان عاشقانه ,دانلود رمان ایرانی

این رمان که در ژانر های عاشقانه،اجتماعی قرار دارد توسط ( حوریه )  در 244 صفحه نوشته شده است برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

قسمتی از رمان اشک عشق :

لب پنجره نشستم و به کسی نگاه می کنم که داره تو حیاط از مهمونا پذیرایی می کنه. رو لباسش با گل نوشته بود حسین. حنانه بی خیالی، ببین کی اومده! با نگاه خیره بهش نگاه کردم.

از شب اولی که این جا بودم، تا همین امشب فقط شبا تو هیئت شرکت می کنه و بعدش میره و تا فردا شبش سر مراسم برمی گرده. نمی دونم کجا میر ه؟ وا، خب به تو چه؟ مگه مامور نیرو انتظامی هستی؟ تو همین فکرا بودم که در اتاق باز شد و ریحانه اومد تو و گفت : - حنانه جان نمیای پایین؟ مهمونا اومدن ! امشب شب آخره و بیشتر از قبل به کمکت نیاز دارم. باید کلی شمع روشن کنیم

دانلود رمان اشک عشق (جلد اول) بصورتPDF

 

 

منبع : رمان سیتی

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید