این رمان که در ژانر های عاشقانه،اجتماعی قرار دارد توسط ( بهارک_مقدم)  در 556 صفحه نوشته شده است و امروز برای شما عزیزان بر روی سایت ( رمان سه ) برای دانلود قرار داده شده است.

قسمتی از رمان :

با پوزخند طرف آشپز خونه رفت و یه قهوه برای خودش ریخت و نشست رو صندلی ناهارخوری...

نشستم روی مبل با دو دستم سرم رو گرفتم... خدایا من چیکار کردم؟ شانس آوردم یه ذره وجدان امانت داری داره مگرنه کارم ساخته بود...دختره خنگ دیگه هیچی کوفت نمی کنی ها... حالا چطور تو روی این نگاه کنم؟

سورن: خیلی خب چیزی نشده که حالا برو لباست رو عوض کن بیا صبحونه بخور... رفتم تو اتاق و لباسم رو عوض کردم. خودم رو پرت کردم روی تخت و گریه می کردم. تو فکر بودم و همچنان اشکام سرازیر میشدن که دستی سرم رو از روی شالم نوازش کرد برگشتم دیدم متینه. تا من رو دید لبخند زد و سرم رو تو بغل خودش گرفت و بوسید.

دانلود رمان آقای مغرور،خانم لجباز بصورتPDF

 

 

 

منبع: نگاه دانلود

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید