این رمان که در ژانر های عاشقانه،معمایی،جنایی قرار دارد توسط" مهسا ولی زاده " در 522 صفحه نوشته شده و توسط "  Aida Farahani &mahshid .star" ویراستاری شده است و امروز برای شما عزیزان بر روی سایت "رمان سه" برای دانلود قرار داده شده است.

قسمتی از رمان :

با هیجان گفتم:

-چه جالب! و گروه سوم چی؟

- گروه سوم آدمهایی هستن که بیشتر روی هم سرمایه گذاری میکنن. یعنی دوتا آدم پولدار فقط به جهت

اینکه پدرهاشون با هم شریک بشن، باهم ازدواج میکنن؛ اما قبل از ازدواج شرط میکنن که رابطه اونها تنها

محدود به خونه نیست، یعنی هر دو طرف بیرون از خونه با آدم های دیگه رابطه دارن و چیزی رو هم از هم پنهان

نمیکنن. این رو دین منع کرده، چون توی اروپا تعداد زیادی بچه هستند که پدراشون مشخص نیست و نام

خانوادگیشون، فامیلی مادرشونه.

لبم را به دندان گرفتم و گفتم:

-چه وحشتناک! این گروه آخر رو اصلا دوست ندارم.

لبخند جذابی زد و گفت:

-مردهای گروه آخر نمیدونن که ارضای عشقی برای یک زن مهمتر از ارضای جسمیه.

نگاهش کردم، فوقالعاده بود که احساس زنها برایش مهم است. تک سرفه ای کرد و گفت:

-زیاد حرف زدم، فکر کنم کاری داشتین.

 - آره ٬ میخواستم در مورد دایی سرهنگت باهات صحبت کنم.

دانلود رمان تقاص این روزها بصورتPDF

منبع: نگاه دانلود

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید