این رمان که در ژانر های عاشقانه،اجتماعی قرار دارد توسط ( n!loof@r )  در 130 صفحه نوشته شده است و امروز برای شما عزیزان بر روی سایت ( رمان سه ) برای دانلود قرار داده شده است.

قسمتی از رمان :

سرم رو پایین انداخته بودم و کنار جواب آب راه می رفتم . قدم هامو میشمردم . جدول های سبز و سفید کنار جواب خیلی برام فریبنده بودند . دلم می خواست روشون راه بر م. اما نمی خواستم مردم انگ دیوونگی بهم بزنند. سرم رو بلند کردم و به بقیه نگاه کردم. هیچ کسی حواسش به من نبود. همه با عجله دنبال کار خودشون بودند و وقت نداشتند تا به من نگاه کنند . لبخندی زدم و روی جدول رفتم . راه رفتن روی جدول ها رو از بچگی دوست داشتم. نمی دونم الان دارم کجا میرم . از خونه اومدم بیرون تا یه کم پیاده روی کنم . اعصابم خیلی داغونه ! بازم بخاطر کیارش ! عشقی نمی تونه انقدر بی رحم باشه شاید من فکر می کردم که عاشقم شاید عاشق نیودم و گرفتار جنون شده بودم . کدوم دختر حاضر میشه کنار کیارشی تحت این شرایط زندگی کنه ؟ و بازم دوستش داشته باشه ؟ اگه یه بار دیگه

دانلود رمان در حسرت آغوش تو بصورتPDF

 

 

 

 

منبع: عاشقان رمان

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید