این رمان که در ژانر های عاشقانه،اجتماعی قرار دارد توسط" فروزان " در 224 صفحه نوشته شده است و امروز برای شما عزیزان بر روی سایت "رمان سه" برای دانلود قرار داده شده است.

قسمتی از رمان :

-داداش منم بیام

بهش یه اخم کردم و گفتم

-زود برمیگردیم کمک عمه باش

امید اما سپیده رو گذاشت تو بغل زهرا و گفت

- پس من میام حسین جان

اونو دیگه نمیتونستم بشونم تو خونه. سویچو بهش پس دادم تا خودش بشینه

پشت فرمونو و من و مامان نشستیم صندلی عقب .

وقتی دکترش خارج از نوبت ویزیتش کرد ، من و امید پشت در اتاق منتظر

نشستیم. هر چی دعا بلد بودم داشتم زیر لب میخوندم تا مامان حالش

 وخیم تر نشده باشه.من احمق همین امروز بیست تومنو از دست داده بودم.

دانلود رمان دل میرود بصورتPDF

منبع: رمان فوریو

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید