این رمان که در ژانر های عاشقانه. جنایی.پلیسی قرار دارد توسط ( فاطمه تاجیک )  در 388 صفحه نوشته شده و توسط ( :~LiYaN~: ) ویراستاری شده است و امروز برای شما عزیزان بر روی سایت ( رمان سه ) برای دانلود قرار داده شده است.

قسمتی از رمان :

قهوه ام رو یه نفس سرکشیدم و بدون خوردن چیز دیگهای از سر میز بلند شدم. مستقیم رفتم توی باغ.

شاید یکم هوای آزاد ذهنم رو باز کنه و بتونم به نتیجهای برسم.

هوف خدا. ساختمون رو دور زدم و رفتم جایی که زیاد تو دید نباشه. پشت یه بید مجنون پناه گرفتم و

همونجا نشستم. زانوهام رو بغل کردم و چونهم رو گذاشتم رو دستم. یه لحظه یادخانوادهم افتادم، خیلی

 دلم براشون تنگ شده. یعنی الان دارن چیکار میکنن؟ اونا هم دلشون برام تنگ شده؟

دانلود رمان شاهین سرخ بصورتPDF

 

 

 

نگاه دانلود

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید