این رمان که در ژانر های عاشقانه، پلیسی، اکشن قرار دارد توسط" pari3017 " در 352 صفحه نوشته شده و توسط " DENIRA " ویراستاری شده است و امروز برای شما عزیزان بر روی سایت "رمان سه" برای دانلود قرار داده شده است.

قسمتی از رمان :

-مهمون؟ من شما رو مهمون نکردم! این جزو وظیفه ی منه که حواسم به اوضاع و احوال شما باشه؛ چون اگه نیم

کیلو اینور اونور شین باباتون من رو مواخذه میکنه!

تعجب کردم! بادیگاردا به احوال طرف چی کار دارن؟ یعنی تا این حد؟ عجیبه! خواستم بگم اگه تو اینقدر بد

خلقی نکنی من احوالم خوبه؛ اما چنان اخم کرده بود که ترسیدم بعدش بزنه گردنم رو بشکنه. لامصب اختیار تام

هم از بابای ادم فروش من گرفته بود! با حرص دوباره قاشق و چنگال رو برداشتم که خم شد سمتم و چنگال رو

ازم گرفت. متعجب نگاهش کردم.

- لازم نیست جلوی من رسمی غذا بخوری! اینطوری اشتهات کور میشه، راحت باش!

بعد زیر لب آروم با خودش گفت:

 -همین فس دادنها اشتهای ادم رو کور میکنه.

دانلود رمان عقرب و پروانه بصورتPDF

منبع: نگاه دانلود

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید