این رمان که در ژانر های عاشقانه،اجتماعی قرار دارد توسط ( شاهتوت )  در 374 صفحه نوشته شده است و امروز برای شما عزیزان بر روی سایت ( رمان سه ) برای دانلود قرار داده شده است.

قسمتی از رمان :

شیر آب را بستم. می توانستم صدای گریه اش را بشنوم. گریه اش انگشتانم را دور شیر محکم بند کرد... دستم را به دیوار گرفتم و آرام گفتم: حالم خوبه!... خوب نبودم. نمی توانستم باشم. نمی خواستم باشم. دلم می خواست فریاد بزنم و از خواب بیدار شوم. بیدار شوم و ببینم در اتاقم هستم. بالشتی که به صورتم می خورد را رویش پرت کنم و فریاد بزنم : گم شو بیرون بزار بخوابم.

 

صدای خنده اش را بشنوم که می گوید: پاش و من و برسون می خوام شکوفه رو ببینم.

دانلود رمان نبض یک مرد بصورتPDF

 

 

 

 


آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید