این رمان که در ژانر های عاشقانه،پلیسی قرار دارد توسط" silver_sea_horse " در 214 صفحه نوشته شده است و امروز برای شما عزیزان بر روی سایت "رمان سه" برای دانلود قرار داده شده است.

قسمتی از رمان :

به خونه برگشتم، اما دیگه جای من اون جا نبود. اونا متوجه گلوله های کلت

می شدن و قطعا شکشون به من می رفت. جعبه کلت رو برداشتم. یه برگه

کاغذ گیر آوردم و روش برای افشین نوشتم.

- افشین جان، من خیلی بهت بدی کردم، منو ببخش. من باعث مرگ

مادرت و زن داداشت شدم، اما مطمئن باش انتقامشونو می گیرم. هم از

خودم هم از تمام کسایی که باعث مرگشون شدن. انتقام برادرمو هم می

گیرم. یاشار الکی کشته نشد، یاشار رو من کشتم. من به دستور رئیس همون

 مسعود مظفر برادرمو کشتم. پسرخالتو که پرسیدی چطور می شناسمش...

دانلود رمان کلت طلایی بصورتPDF

منبع: رمان فوریو

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

توجه لطفا در تلگرام عضو شوید